fbpx
660598389

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ w Centrum Treningu G4 w Siedlcach

Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i określa rodzaje oraz zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach sieci Centrum Treningu G4 w Siedlcach poprzez wykorzystanie strony internetowej pod adresem: https://g4.siedlce.pl/, udostępnianego w ramach tej strony Portalu dla Klientów.

§ 1. SŁOWNICZEK

Przez pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:

  1. Klub – klub Centrum Treningu G4 z adresem: ul. Gospodarcza 4, 08-110 Siedlce.
  2. Członek Klubu – osoba, która wykupiła karnet i legitymuje się kartą klubowicza Scentrum Treningu G4.
  3. Karta/Karta klubowicza – karta klubowicza wydawana Członkom Klubu, potwierdzająca przynależność do Klubu.
  4. Usługobiorca – Nowy Klient, Klient lub inna osoba korzystająca z usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną;
  5. Nowy Klient – osoba niebędąca Członkiem Klubu lub osoba, która korzysta z usług Klubu po raz pierwszy.
  6. Klient – Członek Klubu, osoba korzystająca z vouchera lub jednorazowej wejściówki uprawniających do korzystania z usług Klubu bądź osoba korzystająca z usług Klubu na podstawie akcji promocyjnych organizowanych przez Właściciela w tym w szczególności Osoby towarzyszące korzystające z usług Klubu nieodpłatnie; Klientem może być tylko osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia, która ukończyła 16 lat posiadająca pisemną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na korzystanie z usług Klubu oraz jego oświadczenie o wzięciu pełnej odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią.
  7. Karnet – abonament uprawniający do korzystania bez ograniczeń z wszelkich usług sportowych, rekreacyjnych i zajęć grupowych znajdujących się w ofercie Klubu – w zakresie wybranym przez Klienta oraz dostępu do sauny Klubu bezpłatnie.
  8. Zawieszenie karnetu/Zawieszenie – czynność dokonana przez Członka Klubu polegająca na zawieszeniu wykonywania karnetu o korzystanie z usług Klubu na nieprzerwany okres maksymalnie 14 dni, przy jednoczesnym utrzymaniu członkostwa w Klubie. Zawieszenie jest możliwe w przypadku karnetów trzymiesięcznych, półrocznych i rocznych.
  9. Osoby uprawnione do działania w imieniu Klubu – Właściciel, a w zakresie sprzedaży karnetów także obsługa recepcji Klubu.
  10. Usługodawca – IMPERIAL TRADE WYSOCKI SP.J., ul. Dębowa 4, 08-106 Zbuczyn, NIP:8212640211, REGON: 147099651.
  11. Zajęcia zorganizowane – zajęcia fitness i inne zajęcia sportowe prowadzone przez instruktora w grupach limitowanych co do liczby uczestników, prowadzone zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, do udziału w których wymagane jest wcześniejsze zapisanie się.
  12. Strona internetowa – strona internetowa o adresie: g4.siedlce.pl.
  13. Operator Systemu Płatności – podmiot, z którym Usługodawca podpisał umowę w celu umożliwienia Klientom dokonywania płatności wynikających ze świadczonych przez klub Centrum Treningu G4 usług.
  14. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Klub Centrum Treningu G4.

 

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Regulamin jest udostępniony w Klubie za pośrednictwem Strony internetowej w formie umożliwiającej jego odzyskanie, odtworzenie, utrwalanie, w szczególności Regulamin może być zapisany na dysku i wydrukowany.
  3. Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie przed zawarciem umowy o świadczenie usług w nim określonych.

 

§ 3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG

  1. Usługodawca umożliwia udostępnienie na indywidualne żądanie Usługobiorcy poprzez Stronę internetową wyświetlenie strony o określonym adresie URL, zawierającej indywidualnie żądane przez Usługobiorcę dane informacyjne, obejmujące w szczególności usługi, informacje dotyczące Klubu, przedsiębiorcy prowadzącego Klub, profil działalności, formularz kontaktowy oraz informacje kontaktowe, co zapewniają specjalistyczne zakładki. Ponadto Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Klientów lub Nowych Klientów usługi polegające na możliwości zakupu Karnetu przy użyciu zakładki Cennik oraz udostępnia telefoniczną infolinię.
  2. Klient lub Nowy Klient chcąc korzystać z usług Klubu zobowiązany jest do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa, postanowień Regulaminu, jak również ponosi odpowiedzialność za składane oświadczenia w związku z zakupem Karnetu lub innych usług oferowanych przez Klub.
  3. Świadczenie przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną polegających na udostępnianiu Strony internetowej, umożliwieniu dokonania zakupu Karnetu, uiszczenia innych opłat, jest bezpłatne, chyba że dla danej czynności przewidziano obowiązek uiszczenia opłaty. Wysokość opłat określa obowiązujący w Klubie cennik usług.
  4. Do świadczenia usług drogą elektroniczną dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania ze Strony internetowej oraz dostępnych na niej formularzy.
  5. Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną. W przypadku opuszczenia Strony internetowej umowa o świadczenie tych usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli. W przypadku trwałego zamknięcia Konta Klienta rozwiązuje się umowa o świadczenie tych usług drogą elektroniczną.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie ze Strony internetowej w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu lub obowiązującego prawa.

 

§ 4. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. W celu prawidłowego korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę z wykorzystaniem Strony internetowej oraz Strefy Klienta Usługobiorca powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi:
    • połączenie z siecią Internet;
    • system operacyjny z rodziny Windows, Linux, OSX, Android lub i OS w wersji wspieranej przez producenta z uruchomionym środowiskiem graficznym, ekran o rozdzielczości 1024 x 768 ppi;
    • przeglądarką w stabilnej wersji, w trybie graficznym, posiadającą włączoną obsługę Java Script i obsługującą zapytania typu CORS z rodziny: Chrome, Firefox, Safari, Edge.
  2. W przypadku korzystania przez Usługobiorcę ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Strony internetowej i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych drogą elektroniczną usług.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie zmian parametrów technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej, w tym zmiany interfejsu. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszego Regulaminu, o ile nie wpływają na rodzaj i zakres świadczonych drogą elektroniczną usług.

 

§ 5. TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, treści nieprawdziwych lub mogących wprowadzić w błąd, treści zawierających wirusy lub inne złośliwe oprogramowanie, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia Strony internetowej.
  2. W razie uzyskania przez Usługodawcę zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Usługobiorcę, Usługodawca może uniemożliwić dostęp do tych danych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Usługobiorcy za szkody powstałe w wyniku uniemożliwienia dostępu do danych o treści opisanych w zdaniu pierwszym.

 

§ 6. ZASADY KORZYSTANIA Z ZAKŁADKI CENNIK

  1. Na Stronie internetowej Klubu znajduje się zakładka Cennik, poprzez którą Klient lub Nowy Klient może złożyć zamówienie na dany pakiet/pakiety „cegiełki. Klient może zamówić w ten sposób wstęp do Klubu – karnet na określony w zamówieniu okres.
  2. Po kliknięciu w wybrany przez Klienta lub Nowego Klienta pakiet i podaniu niezbędnych danych, jak imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu, jak również po zaakceptowaniu Regulaminu, a następnie opłaceniu zamówienia Klient może korzystać z usług Klubu. Po wypełnieniu i przesłaniu przez osobę, o której mowa w zdaniu poprzednim takiego zamówienia zapisanie się przez nią na usługę oferowaną w Cenniku zostanie potwierdzone w formie mailowej bądź telefonicznej.
  3. Klient lub Nowy Klient zobowiązany jest podać w zamówieniu pełne i prawdziwe dane.
  4. Założenie Konta Klienta przez osobę, która nie ukończyła 18 roku życia i korzystanie przez nią z usług rekreacyjno – sportowych Klubu, jest możliwe po spełnieniu wymagań określonych w ust. 2 powyżej oraz dostarczeniu do Placówki Klubu prawidłowo wypełnionego i podpisanego wymaganego oświadczenia przedstawiciela ustawowego. Nowy Klient, który nie ukończył 18 roku życia, po uzupełnieniu danych wskazanych w ust. 2 powyżej może rozpocząć korzystanie z usług rekreacyjno-sportowych Klubu po doręczeniu do Placówki Klubu oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
  5. Usługodawca może odmówić świadczenia usług w tym świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Klienta lub Nowego Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie, a także w przypadku odmowy akceptacji Regulaminu lub podania danych niepełnych lub nieprawdziwych lub w przypadku, gdy Klient lub Nowy Klient nie spełniają wymogów określonych w Regulaminie, a także w przypadku niedostarczenia lub dostarczenia fałszywych, podrobionych, niepodpisanych lub niekompletnych oświadczeń, o których mowa w ust. 4 powyżej lub podania nieprawdziwych danych kontaktowych przedstawiciela ustawowego.
  6. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia formularzy przy użyciu Strony internetowej Klubu, w szczególności poprzez podanie przez Klienta lub Nowego Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych, odpowiedzialność ponosi Klient lub Nowy Klient, którego dotyczą niewłaściwie wypełnione formularze.

 

§ 7. OBSŁUGA KLIENTA – KONTAKT TELEFONICZNY

  1. Usługodawca zapewnia udzielanie informacji o Klubie i zasadach korzystania i świadczenia usług w Klubie w drodze kontaktu telefonicznego z pracownikami/recepcja Klubu. Celem uniknięcia wątpliwości Klub informuje, że za pośrednictwem kontaktu telefonicznego nie dokonuje się sprzedaży Karnetów, jednorazowych wejściówek ani innych usług, nie rozpatruje reklamacji i skarg, a ponadto ze względów zapewniania zasad weryfikacji Klientów nie przyjmuje oświadczeń o odstąpieniu od umowy, jej wypowiedzeniu albo rozwiązaniu oraz oświadczeń w przedmiocie wycofania udzielonych zgód.
  2. Informacje o godzinach pracy Klubu oraz numerze kontaktowym zamieszczone zostały na Stronie internetowej.

 

§ 8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszelkie uwagi oraz reklamacje co do usług świadczonych droga elektroniczną mogą być zgłaszane w formie pisemnej poprzez pozostawienie pisma w recepcji Klubu w placówce Klubu albo drogą elektroniczną na adres: info@g4.siedlce.pl.
  2. Reklamacja, skarga lub wniosek powinny zawierać imię i nazwisko, opis sprawy oraz adres korespondencyjny lub adres mailowy, na jaki Klub powinien odpowiedzieć, pod rygorem braku możliwości udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację, skargę lub wniosek, a tym samym odrzucenia reklamacji, skargi lub wniosku.
  3. Odpowiedź na reklamacje, skargi i wnioski zostanie udzielona w formie pisemnej na wskazany w reklamacji, skardze lub wniosku adres do korespondencji lub drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. O odmowie uwzględnienia reklamacji i jej powodach Usługodawca poinformuje osobę składającą reklamację wysyłając wiadomość na wskazany w toku składania reklamacji adres e-mail lub na adres do doręczeń.

 

§ 9. ZMIANA REGULAMINU

  1. Wszelkie zmiany Regulaminu wymagają podania do wiadomości Klientów poprzez umieszczenie informacji na Stronie internetowej, jak również w ogólnodostępnym miejscu w Placówce Klubu.
  2. W razie zmiany Regulaminu Klient ma prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia poprzez złożenie na piśmie stosownego oświadczenia woli z podaniem jako przyczyny rozwiązania umowy faktu zmiany Regulaminu, o ile zmiana wywiera negatywny wpływ na trwającą umowę, jest niekorzystna dla Klienta.
  3. Termin na złożenie oświadczenia woli o rozwiązaniu umowy wynosi 14 dni od chwili umieszczenia informacji o zmianie Regulaminu. Po bezskutecznym upływie terminu domniemywa się, że Klient akceptuje wprowadzone zmiany Regulaminu.
  4. Klub ma prawo do zmiany: cennika usług, zakresu świadczonych usług, np. poprzez wycofanie z oferty danego rodzaju zajęć, osoby trenera prowadzącego zajęcia oraz godzin prowadzenia poszczególnych zajęć. Zmiany te nie stanowią zmiany Umowy jak i Regulaminu.

 

§ 10. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest IMPERIAL TRADE WYSOCKI SP.J., ul. Dębowa 4, 08-106 Zbuczyn, NIP:8212640211, REGON: 147099651 (dalej: „Administrator”).
  2. Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.
  3. Dane osobowe Klienta, podane w związku z zawarciem Umowy w sposób określony w Regulaminie, będą przetwarzane przez Administratora, przede wszystkim:
    • w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zawartej Umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
    • w celu wykonania obowiązku prawnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz
    • w celu prowadzenia przez Administratora marketingu usług własnych, dochodzenia lub obrony w sprawie roszczeń lub praw Administratora, w celu przeciwdziałania nadużyciom ze strony Klienta, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób oraz mienia Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. W przypadku udzielenia przez Klienta, dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłania newslettera (o ile Usługodawca uruchomi tego typu usługę) albo w celach marketingowych po wygaśnięciu umowy podane dane przetwarzane będą w tych celach na podstawie wyrażonej zgody – w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. W przypadku udzielenia przez Klienta, w związku z zapisem do newslettera lub zawarciem Umowy, dobrowolnej zgody na przesyłanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej lub zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których Klient jest użytkownikiem (telefonu, komputera) oraz automatycznych systemów wywołujących, w/w kanały komunikacji będą wykorzystywane przez Administratora w celach marketingu usług własnych – wysyłanie Klientowi Newslettera.
  5. Odbiorcami danych osobowych Klienta mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie świadczonych na rzecz Administratora usług (np. podwykonawcy) lub wspierania bieżących procesów biznesowych Administratora takie jak podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, dochodzenia należności, marketingowe, operacyjne oraz IT, w tym dostarczające Administratorowi rozwiązania informatyczne do obsługi Klienta.
  6. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych Klienta do państw trzecich.
  7. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez czas trwania zawartej umowy oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji przez Administratora praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów podatkowych, przepisów dotyczących przedawnienia roszczeń, w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – do czasu jej cofnięcia, a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych do czasu zgłoszenia przez Klienta sprzeciwu.
  8. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
  9. Podanie przez Klienta danych osobowych w procesie zawarcia Umowy jest dobrowolne, ale niezbędne dla wykonania Umowy.

 

§ 11. POSTANOWIENIE KOŃCOWE

  1. Wszelkie znaki handlowe, logo oraz znaki serwisowe użyte za pośrednictwem Strony internetowej stanowią przedmiot ochrony zgodnie z ustawą o prawach autorskich, a ich przetwarzanie, modyfikacja lub wykorzystanie na jakimkolwiek polu eksploatacji jest zabronione.
  2. Usługodawca ma prawo zablokować dostęp do Strony internetowej z ważnych przyczyn, w tym w szczególności w razie stwierdzenia nieprawidłowości w ich korzystaniu, w tym wystąpienia okoliczności, które mogłyby narazić na szkodę Klienta, Nowego Klienta, Klub lub Usługodawcę.
  3. Szczególnymi zagrożeniami związanymi z korzystaniem z sieci internet, w tym ze świadczonych przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną jest działalność tzw. hakerów mająca na celu włamanie się do systemu Usługodawcy oraz Klienta lub Nowego Klienta oraz możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez złośliwe oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzenia szkód, takich jak „konie trojańskie”, „robaki”. Celem uniknięcia zagrożeń z tym związanych zaleca się stosowanie aktualnego oprogramowania antywirusowego. Klub informuje, że podejmuje działania mające na celu zminimalizowanie ryzyk, o których mowa w zdaniu pierwszym, jednakże Klient i Nowy Klient przyjmuje do wiadomości, iż nie istnieją sposoby całkowitego i pełnego zabezpieczenia przed wskazanymi niepożądanymi działaniami.
  4. W celu realizacji uprawnień określonych w Regulaminie uprawniony może w dowolnej chwili podejmować kontakt z właścicielem Klubu za pośrednictwem:
    • poczty tradycyjnej na adres Klubu: Centrum Treningu G4, ul. Gospodarcza 4, 08-110 Siedlce;
    • poczty elektronicznej pod adresem: info@g4.siedlce.pl.